پیشی های ناز من

نقاشی

1393/7/2 0:45
نویسنده : بانوی مهر
601 بازدید
اشتراک گذاری

یه کاغذ وخودکار دست قندعسل ومشغول نقاشی کشیدنPainter

یه کاغذ ویه مداد دست شهدوشکرومشغول نقاشی کشیدنPainter

یدفعه شهدوشکر به طرف قند عسل میره وخودکارشو میخواد بگیره وقندعسل نهههههههه گویان فرار میکنه واین کار چندین بار تکرار میشود  بالاخره کاغذ وخودکار رو گرفت واومد پیش من قایم شدتا اینکه من از رو  رفتم وبرجاذبه زمین غلبه کرده ویه خودکار برای شهد وشکر اوردم

قندعسل کاغذ وخودکارش رو میاره میگه: مامان مادین (ماشین)شروع به کشیدن ماشین میکنم وتا یک خط میکشم شهدوشکر کاغذ رو برمیداره وفرار میکنه(عاشق این فرار کردنتم شهدوشکرم)وقندعسل نههههههه گویان وگریه کنان بدنبال شهدوشکر

یه کاغذ دیگه اوردم وقند عسل وصدازدم وشروع به کشیدن ماشین باز هم شهدوشکر کاغذ را برداشت وفرار کرد واین کار چندین بار تکرار شد ومن موفق به کشیدن ماشینی که فقط از روی چرخش میفهمی که ماشینه نشدم

 پی نوشت:بابای قند عسل میگه :مامان از جونیت تا حالا هیچ پیشرفتی توی کشیدن نقاشی نکردی

خب ما اینیم دیگه نه تنها تو نقاشی بلکه توهیچ زمینه ای استعداد نداریمقه قهه

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)